Kayseri yerel basını farklı Antalyaspor yenilgisi sonrası futbolculara ve teknik direktör Şota'ya adeta ateş püskürdü.
Lige kötü başlayan Kayserispor, kendi sahasında Bursaspor'a yenildikten sonra deplasmanda Antalya karşısında da puanla tanışamadı. Antalyaspor'a bir türlü şansı tutmayan sarı-kırmızılıların, rakibine bu kez de 3-0 yenilmesi Kayseri yerel basınını çileden çıkardı.
"Ligin dibini boyladık", "Yine bize hüsran", "Antalya'da gülmek haram", "Antalya başımıza yıkıldı", "Antalya'ya yenilmek kader oldu", " Yine aynı film", "Dibe çakıldık" gibi başlıklar atan yerel gazeteler futbolcular ve Teknik direktör Şota'ya ateş püskürdüler.
Savunma SOS veriyor
Kayserispor, yeni sezonda oynadığı iki karşılaşmada savunmada ciddi sıkıntılar yaşadı.Geçen sezon özellikle savunmadaki başarılı performansıyla göz dolduran sarı-kırmızılı takım, bu sezonun ilk maçlarında ise aynı görüntüden şimdilik uzak kaldı. Oynadığı 2 resmi maçta gol atamayan Kayserispor, kalesinde ise 4 gole engel olamadı.
Gol atamadılar
Geride kalan iki hafta sonrası puanla tanışamayan Kayserispor ligin dibine indi. Eskişehirspor ve Gaziantepspor'dan sonra gol atamayan ve puanı olmayan üç takımdan biri olan Kayserispor, sezonun ikinci maçında sıfır çekerek hayal kırıklığı yaşattı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.28 15:28