KAYSERİ'de uyuşturucu madde ticareti yaptıkları gerekçesiyle gözaltına alınan 5 kişiden 2'si tutuklandı.
Emniyet Müdürlüğü Uyuşturucu ile Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan çalışmalarda, uyuşturucu madde ticareti yaptığı belirlenen O.T. ve K.S ile 3 kişi, merkez Kocasinan ilçesi Sahabiye mahallesinde seyir halindeki otomobilde yakalandı. Otomobilde yapılan aramada, 4.4 gram sentetik uyuşturucu, 2 av tüfeği, 2 kurusıkı tabanca, 1 şarjör ile 8 kuru sıkı tabanca fişeği ele geçirildi. Haklarında, uyuşturucu madde ticareti yapmak, suçundan işlem yapılarak adli makamlara gönderilen O.T. ve K.S tutuklandı. Bu kişilerle aynı otomobilde yakalanan 3 kişi ise, uyuşturucu madde bulundurmak ve kullanmak, suçundan işlem yapılarak serbest bırakıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.03.07 13:45