Kayserispor, Gençlerbirliği maçı hazırlıklarını sürdürdü.
Spor Toto Süper Lig takımlarından Kayserispor, 15 Eylül Pazar günü deplasmanda Gençlerbirliği ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.
Kadir Has Tesisleri'ndeki antrenman teknik direktör Robert Prosinecki yönetiminde gerçekleştirildi. Hafif tempolu koşuyla başlayan idman, ısınma koşusu, pas kontrol ve dar alanda top çalışmasıyla devam etti. Antrenman sırasında futbolcuların hırslı ve istekli oldukları gözlendi.
İdmana sakatlıkları süren Bobo, Mert Nobre ve Simic katılmadı. Hafif sakatlığı bulunan Jaja ve Sereno ise takımdan ayrı çalıştı.
Kayserispor, Gençlerbirliği maçı hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla tamamlayacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.13 17:47