Kasımpaşa Kulübü, Mustafa Denizli'nin sağlık durumunun iyi olduğunu açıkladı.
Lacivert beyazlı kulüpten yapılan açıklamada; "Teknik Direktörümüz Mustafa Denizli, Trabzonspormaçının devre arasında hafif bir rahatsızlık geçirmiştir. Doktorların tavsiyesi üzerine kontrol amaçlı olarak hastaneye giden hocamızın sağlıkdurumu iyidir. Teknik direktörümüz Mustafa Denizli, ilk antrenmanda takımımızın başında yer alacaktır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur." ifadeleri kullanıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2019.03.05 13:08