Kasımpaşa, Süper Lig'in son hafta mücadelesinde sahasında konuk ettiği şampiyon Başakşehir'in futbolcu ve teknik heyetini alkışlarla karşıladı.
Lacivert-beyazlı futbolcular, Başakşehirli oyuncular sahaya çıkmadan önce çıkış tünelinin önünde karşılıklı dizildi. Konuk takım oyuncuları sahaya çıkarken ise alkışlarla rakiplerinin şampiyonluğunu kutladı.
Kasımpaşa teknik direktörü Fuat Çapa da Başakşehir teknik direktörü Okan Buruk'a çiçek verdi.
Ev sahibi takım tribününde de "Şampiyon Başakşehir Futbol Kulübüne Şampiyonlar Ligi'nde başarılar dileriz." pankartı yer aldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2020.07.26 18:02