Beşiktaşlı yönetici, Kasımpaşa maçının hakemini istifaya davet ettiği için 30 gün hak mahrumiyeti cezası aldı.
Olaylı Kasımpaşa maçı sonrası açıklamalarda bulunan Beşiktaş'ın yöneticisi Erdal Torunoğulları, maçın hakemi barış Şimşek hakkında sarf ettiği ağır sözler nedeniyle 30 gün hak mahrumiyeti ve 22 bin TL para cezası aldı.
Beşiktaşlı yönetici, Radyospor'a verdiği demeçte "Bu maçı yöneten hakemin basiretsiz olduğunu, bu maç için yeterli olmadığını düşünüyorum. İsmi çok güzel ama karakteri bozuk. Biraz vicdanı varsa istifa etmeli. Bu maçın tekrarı için önce Tahkim Kurulu'na baş vuracağız. Ardından da bunu Avrupa basınına taşıyacağız. Ama Türk futbolunun yerlerde sürünmesine gönlüm razı değil." ifadelerini kullanmıştı.
PFDK bu açıklamaları nedeniyle Torunoğlu'na sportmenliğe aykırı açıklaması nedeniyle oy çokluğu ile 30 gün hak mahrumiyeti ve 22 bin TL para cezası verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.24 17:36