Suriye'de amatör bir kamera tarafından kaydedilen görüntülerde 2011'den beri muhalifler ile Devlet Başkanı Beşer Esad kuvvetleri arasında süren çatışmalardan en çok sivil halkın zarar gördüğünü gözler önüne seriyor.
Muhtemel bir bombalamanın ardından kaydedilen görüntülerde kasası ölü sivillerle dolu olan kamyonlar dikkat çekiyor. Ölülerin üst üste yığılarak istiflendiği kamyon kasalarının hali Suriye'nin son iki yıldır büyük bir insanlık vahşetine tanık olduğunu gösteriyor.
Hayatını kaybeden sivillerin kamyon kasalarına istiflenerek defnedilecekleri bölgeye taşındıkları ve buralarda toplu olarak gömüldükleri kaydedilirken ölüleri kamyon kasalarından dışarı çıkaran yakınlarının hali yürek burkuyor. Esad kuvvetleri ile muhalif gruplar arasındaki çatışmaların şiddetlendiği bölgelerde Esad kuvvetlerinin sıklıkla namlularını sivil halka çevirdikleri biliniyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2013.04.22 15:07