Savunma oyuncusu Serdar Aziz karşılaşma sonunda şunları söyledi;
"Tabiî ki buraya kazanmak için geldik. Maça kötü başladık fakat devre sonunda bulduğumuz golle soyunma odasına moralli girdik. İkinci yarı oyun istediğimiz gibi gitmedi. Uzun toplarla atak yapmaya çalıştık. Fakat fazla pozisyona giremedik. Daha ligin 5. haftası. Takımımızda kaliteli oyuncular var fakat bu kaliteyi bir türlü sahaya yansıtamadık. Önümüzdeki hafta Akhisar Belediyespor ile evimizde oynayacağız taraftarımızın da desteğiyle bu maçı kazanmamız gerekiyor."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.22 19:36