Eskişehir Kent Konseyi Kadın Meclisi üyeleri 7 Nisan Sağlık Günü münasebetiyle bin fidan dikti.
Seyitgazi Yolu üzerinde Orman ve Çevre Müdürlüğü'ne bağlı arazide 7 Nisan Sağlık Günü münasebetiyle bin fidanı toprakla buluşturan kadın meclisi üyeleri daha sonra piknik yaptı. Doğa Gezginler Derneği, kadın üyelere fidan dikimi için destek verdi. Etkinliğe Vali Yardımcısı Ömer Faruk Günay'ın yanı sıra çok sayıda kadın üye katıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.04.08 18:17