Fenerbahçe Kulübü Başkanvekili Abdullah Kiğılı'nın yaptığı, "Galatasaray Kadıköy'e şampiyon gelirse, gerekiyorsa alkışlarız" açıklamanın yankıları sürüyor.
Fenerbahçe yöneticisi Abdullah Kiğılı'nın "Galatasaray'ı alkışlarız" demeciyle iyice alevlenen bu tartışmayla ilgili bir çarpıcı yorum da dün gece Sinan Engin'den geldi...
Spor yorumcusu Sinan Engin, Beyaz Futbol programında yaptığı yorumda konuyla ilgili şu cümleyi sarfetti:
Ne alkışlanması. Kadıköy'de böyle birşey beklemeyin. Rüyanızda görürsünüz...
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.29 14:56