Japonya'nın başkenti Tokyo'nun dış bölgelerinde bıçaklı dehşet yaşandı.
Henüz adı açıklanmayan saldırgan engellilere ait bir tesiste kalabalığa saldırarak en az 15 kişiyi öldürdü, çok sayıda kişi de ciddi şekilde yaralandı.
Kyodo Haber Ajansı'nın aktardığına göre Sagamihara'da polis şüpheliyi gözaltına aldı.
Saldırının ne amaçla yapıldığı henüz bilinmiyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2016.07.26 01:10