İznikspor yeni sezonun başlamasıyla birlikte evindeki ilk maçına çıktı. Elmasbahçeler takımı ile gerçekleştirdiği maçta tüm ilçe protokolü ve vatandaşlar Yeşil Beyazlı takımı yalnız bırakmadılar.
Yeni haftada evindeki ilk maçına çıkan İznik Spor'u İznik Kaymakamı Bülent Bayraktar, Belediye Başkanı Osman Sargın, siyasi partilerin ilçe yöneticileri, kamu kurum ve kuruluşların temsilcileri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, İznikspor Kulübü Yöneticileri ile çok sayıda İznikli yeşil beyazlı takımı yalnız bırakmadı.
İznikspor Kulübü Başkanı Gökhan Demir, İznik Belediye Başkanı Osman Sargın'a takıma ve spora yapmış olduğu katkılardan dolayı teşekkür plaketi takdim etti.
İznik Belediye Başkanı Osman Sargın maçta yaptığı konuşmada "Öncelikle siz değerli hemşerilerimize takımımızı yalnız bırakmadığını için teşekkür ediyorum.İznikspor'a hep birlikte destek vermeliyiz.Siz desteklerseniz İznikspor daha başarılı olacaktır.Ben yeni sezonda takımımıza sağlıklı, başarılı ve huzurlu bir sezon geçirmelerini diliyorum" dedi.
İznik Belediye Başkanı Osman Sargın konuşmasının ardından İznikli taraftarlar ile birlikte tezahürat yaptı.0-0 beraberlikle biten maçta İznikspor hanesine 1 puan daha yazdırdı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.10.22 13:37