'Ofiste Bir Günüm' konulu videolar son zamanlarda sosyal medyanın en sevilen içeriklerinden. Bir kadın da ofiste bir gününü paylaştığı videosuyla gündem oldu.
Güne şirkette içtiği kahve ile başlayan kadının gündem olmasının sebebi bir günde yemek yemek için toplamda ödediği miktardı.
Öğle yemeğinde et döner yiyen kadın 600 TL ödediğini ardındansa sütlaç için 150 TL ödediğini dile getirdi.
Akşam yemeğine ise 1000 TL ödediğini söyledi. Yorumlarda buluşan izleyiciler ise kadının evde kalmasının daha iyi olacağına dair tepkiler verdi.
Bu tepkilere ek olarak ise kadının maaşı ve çalıştığı konum da merak konusu oldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2024.02.14 10:53