Memurluktan istifa edenlere ikramiye müjdesi geldi.
Torba Kanun'la memur olup da ayrılanlar ve 9Temmuz 2011 tarihinden sonra emekli olanlar, memurluktaki hizmetlerinin karşılığı olan ikramiyelerini alabilecekler.
Emekli ikramiyesi, emeklilik aylığının ödenmesi sırasında verilecek.
Bu haktan yararlanmak isteyenlerin Sosyal Güvenlik Kurumu'na dilekçe ile başvurmaları gerekiyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2012.03.13 13:33