İnsanları tanıdıkça, hayvanları daha çok seviyorum." diyor ünlü düşünür Goethe..
Bu iki olayın varlığı, görüntüleri internete düştüğü ana kadar bilinmiyordu. Bir görüntüde, arabanın çarptığı bir kişi yol ortasında yaralı olarak kıvranıyor. Yaralının yanından geçip giden araç içindeki insanlar sadece yerde yatan İNSANI SEYREDİYOR..!! Yardım etmiyorlar seyrediyorlar yani.. İkinci görüntüde ise bir kuş kendi ağzıyla (Gagasıyla) bir köpeği besliyor..
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.04.03 13:40