İstanbul'da yapılan çalışmalarda iki haftada 3 bin 200 kaçak göçmen gözetim altına aldı.
İstanbul Emniyet Müdürlüğü ekipleri, kaçak göçmenlere yönelik il genelinde yapılan çalışmalarda, 21 Kasım-4 Aralık tarihleri arasında farklı uyruklarda 3 bin 200 kişiyi gözetim altına aldı.
Kaçak göçmenler yapılan işlemlerin ardından, Geri Gönderme Merkezi'ne gönderildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2022.12.06 12:50