İstanbul Boğazı gemi trafiği saat 15.00 itibarıyla güney-kuzey yönlü olarak açıldı.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, "İstanbul Boğazı gemi trafiği, kısıtlı görüşün (sis) düzelmesi sebebiyle saat 15.00 itibarıyla güney-kuzey yönlü olarak açılmıştır." denildi.
Boğazda etkili olan sis nedeniyle gemi trafiği sabah saatlerinde durdurulmuştu.
Kaynak: DHA
Güncel, 2024.02.28 15:27