IRAK Şam İslam Devleti (IŞİD) militanları ele geçirdikleri sigaraları imha ederek şov yaptılar.
İnternete koydukları görüntülerin dünya basınında geniş yer bulduğunu gören IŞİD, topladıkları sigara paketleri imha ederek yeni bir şov yaptılar. Eylemlerini çektikleri görüntülerle tanıtan militanlar, sigara kaçakçılarından aldıkları sigara paketlerini ateşe verip, sigara yığınının önünde poz verdiler. Musul'da çekilen fotoğrafların bir türk tarafından geçen hafta twitter'a eklendiği bildirildi. 'Sigara Şeriat yasalarına göre haramdır' görüşündeki IŞİD, fotoğraflara topladıkları sigaraların kaçak olduğu bilgisini ekleyerek dağıttı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2014.06.21 20:03