Petrol-İş Bursa Şubesi Başkanı Nuri Han, 1 Mayısı coşkuyla kutlayacaklarını söyledi.
1 Mayısın sadece bayram olmadığını belirten Han, "1 Mayıs, dünya işçilerinin birlik, mücadele ve dayanışma günüdür. Bursalı sendikalar ve kardeş örgütler olarak tüm dünya ile aynı günde meydanları dolduracağız. İşçiler, memurlar, emek dostları olarak 1 Mayısta haklarımız için meydanlarda olacağız. Her şeyin parayla alınıp satılmasına karşıyız. Her gün işsizlik artıyor. İşçileri yoksulluk, açlık ve sefalete mahkum eden asgari ücretin insanca yaşamaya yetecek seviyeye çıkmasını istiyoruz. Kadınların çocuk yaşta evlendirilmesine karşıyız. Bunun için alanlarda olacağız" dedi.
Ayrı kutlama yapmak isteyenleri alanlara davet eden Han, "Bursa'da bütün işçiler, memurlar, dost örgütleri olarak 1 Mayısı hep beraber kutlayalım" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2012.04.20 15:01