Oyuncu İrem Sak önceki gün Akaretler'de yürüyüş yaparken görüntülendi. Pandemi yüzünden çok sıkıldığını söyleyen Sak, 'Boş yaşıyoruz!' dedi
Son olarak SHOW TV'nin fenomen dizisi 'Çukur'da rol alan İrem Sak, Beşiktaş'tan Nişantaşı'na doğru yürürken objektiflere takıldı.
Ünlü oyuncu gazetecilerle ayaküstü sohbet etti.
Sak, 'Bu pandemi yüzünden boş yaşıyoruz, artık çok sıkıldım herşeyi özledim. Umarım en yakın zamanda bu virüsten kurtuluruz.' dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2021.02.24 14:22