İran Ulusal Gaz Şirketi (NIGC) Türkiye'ye yüzde 10-15 arasında doğalgaz indirimi yapılmayacağını iki ülke arasındaki davanın devam ettiğini açıkladı.
NIGC yaptığı açıklamada tahkim mahkemesinin henüz son kararını vermediğini davanın devam ettiğini vurguladı.
NIGC açıklamasına şöyle devam etti: Şu anki doğalgaz fiyatlarımızı koruyacağız. Bizce ihracat fiyatlarımız makul. Bir önceki BOTAŞ davasının da lehimize sonuçlandığını hatırlatıyoruz.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2016.02.02 16:54