İran Dışişleri Bakanı Zarif, başkent Bağdat'a geldi.
İran Dışişleri Bakanı Muhammed Cevad Zarif, Irak'ın başkenti Bağdat'a geldi.
Zarif, resmi temasları kapsamında Irak Başbakanı Nuri el-Maliki, Irak Meclis Başkanı Usame el-Nuceyfi ve Dışişleri Bakanı Hoşyar Zebari ile bir araya gelecek.
Diplomatik kaynaklardan alınan bilgilere göre görüşmelerde iki ülke ilişkileri, Suriye konusu ve bölgesel sorunlar ele alınacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2014.01.14 11:05