İnegölspor Teknik Direktörü Şaban Yıldırım, evinde 3-0'lık Turgutluspor galibiyeti maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Maçın ardından gazetecilere açıklama yapan Yıldırım, şunları söyledi:
"Bugün güzel bir oyun oldu. İstediğimiz skoru da istediğimiz puanı da aldık. Şimdi yukarıya doğru daha fazla bakabiliyoruz. İyi bir puandayız. Önümüzde daha çok maç var. Maçları tek tek değerlendireceğiz. Çarşamba günü Etimesgut ile oynayacağız. Sonra Serik ile oynayacağız. Her birine yarından itibaren hazırlanmaya başlayacağız."
BİZ DAHA YUKARI ÇIKMAK İSTİYORUZ
İnegölspor Kulüp Başkanı Kani Ademoğlu ise: "Maç kontrollü başladı. Erken dakikada da golü bulmamız bizim için artı oldu. İkinci yarıda da istediğimiz golleri bulduk. Yani rakip sonuçta düşmemeye oynuyor. Onlarda buraya galibiyet için gelmişlerdi. Biz daha yukarı çıkmak istiyoruz. İnşallah bu galibiyetlerin devamı da olur. Kendimizi yukarıda buluruz. Teknik heyetimi, futbolcu kardeşlerimin hepsini ayrı ayrı kutluyorum."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.03.07 13:13