TMMOB İnşaat Mühendisleri Odası (İMO) Bursa Şubesi, 1999 Gölcük Depremi'nin 25. yılında Bursalı vatandaşlara farkındalık ve biliçlendirme çalışması başlattı. Çeşitli Alışveriş merkezlerine (AVM) açılan statlarda depremde alınacak önlemler anlatılırken broşür dağıtıldı.
MAHMUT VURAL / BURSADA BUGÜN
17 Ağustos 1999'da Kocaeli'nin Gölcük ilçesinde meydana gelen "asrın felaketi" üzerinden 25 yıl geçti. Bursa Akademik Odalar Birliği'nde (BAOB) Odalar, açıklamalar gerçekleştirerek 25. yılı unutmadı.
DEPREMİN YIKICI ETKİLERİ FOTOĞRAFLARA YANSIDI
İMO Bursa Şubesi, deprem farkındalığını yaratmak ve vatandaşları bilinçlendirmek için "İnşaat Mühendisi ile Deprem Öncesi Tanış" sloganıyla broşür dağıtarak stant kurdu.
Korupark AVM, Kent Meydanı AVM ve Carrefour AVM'ye kurulan stantlarda depremin yıkıcı etkilerini gösteren fotoğraflar sergilendi.
Stantlarda görev yapan İnşaat Mühendisleri, broşür vermesinin ardından 1999 depremini vatandaşlara anlattı ve depremde alınabilecek önlemlerden bahsetti.
Bursa Bölge, 2024.08.18 16:12