Zeynep Mansur: Her şarkıcı kendini ilk olarak gösteriyor ama bu doğru değil
Tvem ekranlarında hafta içi her gün yayınlanan, Elif Güvendik'in sunduğu "Elifnağme" programında Zeynep Mansur rüzgârı esti.
10 yıl önce sahneye mayoyla çıktığını belirten Mansur "Türkiye'de mayoyla sahneye çıkan ilk kadın şarkıcı benim. Benden sonra mayoyla sahneye çıkanlar oldu. Her şarkıcı kendini ilk olarak gösteriyor ama bu doğru değil" derken 2,5 yıl önce bir mayo markasının modelliğini yaptığını da sözlerine ekledi.
İzel'in sesi ruhumu dinlendiriyor.
İzel'in yeni albümündeki birçok şarkının önce kendisine dinletildiğini ama anlaşmanın sağlanamadığını söyleyen Mansur, İzel'in albümünü çok beğendiğini ve sesinin ruhunu dinlendirdiğini sözlerine ekledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2012.04.26 14:48