Bursaspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam Gaziantepspor beraberliğini değerlendirdi.
Bursaspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam Gaziantepspor maçının ardından açıklamalarda bulundu. Sağlam şunları söyledi:
"Maalesef ilk 35 dakikayı hatırlamak istemiyorum. Bizim adımıza kötü geçti. O bölümü boşa geçirdik diyebiliriz. Sonrasında birşeyler yapmamız gerektiğini hatırladık. Son 10 dakikalık bölümde rakip üzerinde baskı da kurduk. İkinci yarı iyi başladık. Sonra futbol adına ilk devre yapamadıklarımızı yapmaya çalıştık. Baskı kurup risk alırken rakibe pozisyon vermemeniz gerekiyor. Bunu da yapmaya çalıştık. 1 pozisyon verdik, ama gol için arayışlarımız devam etti. 85'inci dakikada da olsa golü bulduk. Gol bulup 1 puanı almak da aslında çok kötü birşey değil. Bu açıdan olaya olumlu bakıyoruz. Sivasspor maçına kadar eksiklerimizi giderip mesafe katetmemiz gerekiyor. Bugün özellikle ikinci yarıda ortaya konan mücadele, istek ve coşku iyiydi."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.29 21:23