İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü'nde şoför olarak çalışan İsmail Sülü corona virüs nedeniyle hayatını kaybetti.
İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü'nde şoför olarak çalışan bir kişi, yeni tip corona virüs (Covid-19) nedeniyle yaşamını yitirdi.
VEFATI, İL SAĞLIK MÜDÜRÜ DUYURDU
Ölüm haberini, İl Sağlık Müdürü Kemal Memişoğlu duyurdu.
Memişoğlu, "Çalışma ve yol arkadaşımız İsmail Sülü'yü Covid-19 sebebiyle kaybettik. Ailesine, sevenlerine sabır ve başsağlığı dileriz" ifadesini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.07.09 11:37