Enerji Tabi Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, ikinci nükleer santral ile ilgili anlaşmayı sonlandırmak üzere olduklarını belirterek, "İnşallah bütün şeffaflığı ile son durumu hafta sonu kamuoyu ile paylaşacağız." dedi.
Bakan Yıldız, ABD'nin farklı eyaletlerinden gelen temsilciler meclisi ve senato üyeleri heyetini kabul etti. Yıldız, heyeti kabulünde yaptığı konuşmada, ikinci nükleer santralle ilgili çalışmalar hakkında bilgi verdi. Türkiye'nin ilk 4 reaktör için Akdeniz'de Rusya Federasyonu ile anlaştığını kaydeden Yıldız, ikinci 4 reaktörün de Karedeniz kıyılarında yapılacağını belirtti. Yıldız, ikinci santral ile ilgili Japonya ve Çin'in ön planda olduğunu dile getiren Yıldız, "İnşallah bütün şeffaflığı ile son durumu hafta sonu kamu oyu ile paylaşacağız."dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2013.04.29 15:55