Bursaspor'da bir süre önce yönetim kurulu kararıyla kadro dışı bırakılan savunma oyuncusu İbrahim Öztürk Sivasspor'a transfer oldu.
Bursaspor'da bir süre önce yönetim kurulu kararıyla kadro dışı bırakılan savunma oyuncusu İbrahim Öztürk Sivasspor'a transfer oldu. Sivasspor ile 1,5 yıllığına anlaşan İbrahim Öztürk'ün, yeni takımının Antalya kampına katılacağı bildirildi.
Sivasspor, İbrahim'in bonservisi için Bursaspor'a 500 bin TL bonservis bedeli ödedi. Bursaspor'un İbrahim gibi kadro dışı bıraktkığı bir diğer futbolcusu Ferhat Kiraz için de bazı kulüplerle görüştüğü, bu temasların önülmüzdeki günlerde sonuçlanabileceği öğrenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.01.07 11:20