İbrahim Kızıl, kulübün durumu ve başarılı teknik direktör Sergen Yalçın konusunda VATAN Spor'a çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Olağanüstü kongre kararı alan G.Antepspor Başkanı İbrahim Kızıl, kulübün durumu ve başarılı teknik direktör Sergen Yalçın konusunda VATAN Spor'a çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Kızıl şunları söyledi: "G.Antep şehrinde beni istemeyen ve rahat çalışmamı engelleyen bir grup var.. Bunlar görevi bırakmamı bekliyorlardı.. Bunun üzerine olağanüstü kongre kararı aldım ve kongreye gidilirse tekrar aday olmayacağım.. Şu anda G.Antepspor'u çok sevdiklerini söyleyen bu ekibin ortaya çıkmasını bekliyorum.. Haydi bakalım, gelsinler, kulübe sahip çıksınlar, ben de başkanlıktan feragat edeceğim.. Bu ekip seçimi kazanırsa ilk iş olarak Sergen Yalçın'ı gönderip Nurullah Sağlam'ı takımın başına geçirmeyi planlıyor.. Önümüzdeki hafta G.Antep'te sıcak gelişmeler olabilir.. Herkes beklesin.."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.03 16:25