Futbolculuk kariyeri boyunca 46 kez kırmızı kart gören Kolombiyalı Gerardo Bedoya, ilk antrenörlük deneyiminde yine oyundan atıldı...
Kolombiya'nın Santa Fe kulübünde teknik direktör Alexis García'nın yardımcılığına başlayan Gerardo Bedoya, kulübede yer aldığı ilk maçın 21. dakikasında hakem tarafından saha dışına yollandı.
Rakip Junior FC'nin maçta eşitliği yakalamasının ardından hakem ve dördüncü hakeme sert bir şekilde itiraz eden Bedoya, saha dışına yollandı ve futbolculuk yaşamındaki alışkanlığını devam ettirdi. 49 kez Kolombiya Milli Takımı forması giyen defansif orta saha, 2001'de kazanılan Copa America'da önemli bir rol oynamıştı.
2012 yılında oynanan Santa Fe-Millonarios maçında Jhonny Ramírez'e dirsek atan Bedoya, 15 maç ceza almıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.24 15:32