Ünlü sanatçı Hülya Avşar, eski eşi Kaya Çilingiroğlu'nun boşanmasıyla ilgili samimi açıklamalarda bulundu.
Hülya Avşar, eski eşi Kaya Çilingiroğlu ile Feraye Tanyolaç'ın boşanmasının kendisine neler hissettirdiğini Şamdan Plus'a verdiği röportajda anlattı.
"BU DA ONUN YOLUYMUŞ"
Kaya'yla Feraye'nın boşanacağını duyduğumda, hiçbir zaman "oh olsun" demedim! Çünkü biliyorum ki, eğrisi doğrusunu bulur hayatta her zaman. Demek doğrusu buymuş. Allah'ın herkese çizdiği bir yol olduğuna inanıyorum. Bu da, onun yoluymuş ve kaderiymiş beni hiç ilgilendirmiyor.
"AŞIK OLSAM GÖBEK ATARDIM"
Benim sevinmek ya da üzülmek gibi bir hakkım olduğunu düşünmüyorum. Kadınsal duygulara gelirsek; insan olarak çok seviyorum tabii ama eğer Kaya'ya karşı sevgililik anlamında bir aşk duysaydım, boşandığına çok sevinir, hatta göbek atardım!
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2014.10.22 12:42