Bursaspor'un sezon başında yollarını ayırdığı Hikmet Karaman, Beşiktaş maçı sırasında attığı tweetle yeşil-beyazlı yönetime göndermeden bulundu.
Bursaspor'un sahasında Beşiktaş'a 3-0 kaybettiği maç esnasında yeşil-beyazlıların eski teknik direktörü Hikmet Karaman'dan bir gönderme geldi.
Karaman, Twitter'dan attığı mesajda 8 Nisan'da Beşiktaş'ı 3-0 mağlup ettikleri maçın görüntülerini paylaştı. Tecrübeli çalıştırıcı bu tweetini bir süre sonra sildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.15 22:56