Hatay'ın Samandağ ilçesinde 15 hektarlık alanın zarar gördüğü orman yangını kontrol altına alındı.
Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Serdiren Mahallesi kırsalında sabah saatlerinde henüz belirlemeyen sebeple orman yangını çıktı.
Bölgeye 3 helikopter, amfibik uçak, 30 arazöz sevk edilerek yangına müdahale edildi.
Ekiplerin kontrol altına aldığı yangında 15 hektarlık orman örtüsü zarar gördü.
Soğutma çalışmalarının devam ettiği bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2018.06.08 18:07