Bursa'nın Keles ilçesine giden Bursa Valisi Şahabettin Harput, ilçenin sorunlarını çözüme kavuşturmak için çalışacaklarını ifade etti.
İlçeyi gezerek vatandaşlarla tokalaşan Harput "Peygamberimizin bir sözü vardır insanların en hayırlısı insanlara hizmet verendir. Devletin anlamı vatandaş açısından şefkat, hizmet, otorite ve saygıdır.bu sebeple vatandaşlarımızın sorunlarını dinleyecek ve onların sorunlarını çözmek için elimizden geleni yapacağız.Bizim iki ücretimiz var birincisi Bu makamlarda oturmak ikincisi ise Hizmet ettiğimiz kişilerin Allah razı olsun demesidir" dedi.
Harput daha sonra Keles Hastanesi'nin hafriyat çalışmalarını izleyerek Harmanalan köyü yolunun açılışını yaptı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.09.05 15:36