Hamza Hamzaoğlu, yeni transferlerden ve takımın durumundan memnun olduğunu söyledi.
Hamza Hamzaoğlu, "Rakibimiz lige başlamış, hazır bir takımdı, biz ise ilk hazırlık maçımızı oynadık. Dolayısıyla onlardan biraz geride kalmamız normaldi. Buna rağmen takımdan memnunum, yeni transferler elinden geleni yaptı" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.07.22 17:34