Bundesliga'da Bayern Münih'e 9-2 gibi tarihi bir skorla mağlup olan Hamburg, taraftarlarına kendilerini affettirebilmek adına bir piknik düzenleme kararı aldı.
Bundesliga'da Bayern Münih deplasmanında 9-2'lik tarihi skorla mağlup dönen Hamburglu futbolcular taraftarlarından özür dilemek için mangal partili piknik düzenleyecek.
21 Nisan Pazar günü organşze edilen mangal partisindeki masrafları üstlenen Hamburglu futbolcularadına konuşan kalesinde 9 gol gören Alman milli kaleci Rene Adler,"Bayern deplasmanındaki çok kötü performansımızdan dolayı bizlere sıcak-soğuk, yağmur-kar,kış-yaz demeden maçlarımıza gelerek destekleyen taraftarlarımızdan özür diliyoruz.Sizlere Münih Allianz Arena da yaşattığımız bu farklı hezimetten dolayı mahçubuz.Siz taraftarlarımızla bir araya gelerek birlikte hem piknik yapmak hem de her türlü sorularınızı yanıtlamak istiyoruz" dedi. Tüm taraftarların davet edildiği piknik İmtech Arena'daki kulüp tesislerinde tüm gün boyunca sürecek.
FİNK GÖREVDE KALIYOR
Öte yandan 50 yıllık Bundesliga'nın en kıdemli takımı olan Hamburg'un tarihinde aldığı en farklı yenilgi olan Bayern Münih deplasmanındaki 9-2'lik skorun acısının kolay kolay silinemeyeceğini belirten Hamburg Kulüp BaşkanıCarl E. Jarcow, "Münih Allianz Arena'da alınan bu farklı hezimet imajımızı çok zedeledi. Fakat bu mağlubiyetin suçunu antrenörümüz Thorsten Fink'e çıkartmak doğru olmaz. Ayrıca kendisine kulüp yönetim kurulu olarak sonsuz güvenimiz var." diye konuşarak teknik direktörlerine destek çıkarak moral verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.01 17:47