Haluk Levent, "İnşallah Gülten Kaya bana kızmaz" deyip Ahmet Kaya şarkısını söyledi.
CNN Türk'te ekrana gelen Burada Laf Çok programına konuk olan ünlü sanatçı Haluk Levent, Ahmet Kaya'nın Ağlama Bebeğim şarkısını seslendirdi.
UMARIM GÜLTEN KAYA BİR ŞEY DEMEZ
Haluk Levent, şarkıya geçmeden önce ünlü sanatçının eşi için "Umarım Gülten Kaya izinsiz seslendirdiğim için bana kızmaz" dedi ve Ahmet Kaya'nın Ağlama Bebeğim şarkısını canlı yayında okudu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Medya, 2012.04.05 08:48