15 Temmuz darbe girişimine tepki göstermek için meydanları dolduran yüz binlerce vatandaş, 13'üncü gününde de demokrasi nöbetine ara vermeden devam ediyor.
GAZİANTEP
Gaziantep'te Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişimine yönelik tepkiler sürüyor. Kentin farklı noktalarından Demokrasi Meydanına gelen binlerce vatandaş, ellerindeki Türk bayraklarıyla terör örgütünü ve darbe girişimini protesto etti.
KÜTAHYA
Kütahya'da Rahvan Atlı Spor Kulübü, kent merkezinde yaklaşık 20 atla "demokrasi yürüyüşü" yaparak, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişimini protesto etti.
Ulu Cami Meydanı'nda toplanan kulüp üyeleri, ellerinde Türk bayraklarıyla atları üzerinde darbe karşıtı slogan atarak Cumhuriyet Caddesi'nden Zafer Meydanı'na kadar gitti.
Burada basın açıklaması yapan Rahvan Atlı Spor Kulüp Başkanı Birol Babanoğlu, demokrasiye inandıklarını ve darbeye karşı durduklarını belirterek, "Vatanı bölmek isteyen hain darbecileri lanetliyoruz. Ülkemizdeki demokrasiye karşı yapılan darbe girişimini kınamak için atlarımızla yürüyüş yaptık. Biz millet olarak demokrasinin arkasında duracağız ve durmaya devam edeceğiz. Gerekirse vatanımız için ölmeye hazır olduğumuzu da beyan etmek isteriz. Vatan hainleri son yaşanan olaylardan ibret alsınlar ve bir daha milleti karşısına almasınlar." diye konuştu.
ŞIRNAK
Şırnak'ın Beytüşşebap ilçesinde toplanan vatandaşlar, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişimini protesto etmek amacıyla yürüyüş yaptı.
İlçe Alay Komutanlığı önünde toplanan, aralarında Jirki ve Mamğuran aşireti liderleri ve mensuplarının bulunduğu grup, ellerinde Türk bayraklarıyla FETÖ aleyhine slogan atarak hükümet konağı önüne kadar yürüdü.
Burada "Türk Kürt kardeştir, FETÖ'cüler kalleştir", " Vur Vur inlesin FETÖ'cüler dinlesin" sloganları atan vatandaşlar, "Milletin iradesi egemen olacak", "Demokrasiye saygı", "Darbeye hayır" ve "Siz bu halkı fazla hafife aldınız" dövizleri taşıdıkları görüldü.
UŞAK
Uşak Ticaret ve Sanayi Odası, Uşak Valisi Ahmet OKUR'un başkanlığında, Uşak Belediye Başkanı Nurullah Cahan'ın ev sahipliğinde düzenlenen sivil toplum kuruluşlarının birlikte gerçekleştirdiği "Darbeye Hayır, Demokrasiye Evet" yürüyüşüne katıldı.
Uşak Ticaret ve Sanayi Odası, "Darbeye Hayır, Demokrasiye Evet" diyerek yönetimi ve meclisi ile birlikte demokrasi nöbetinde yerini aldı. Yaptığı açıklamada demokrasinin yanında olduklarını vurgulayan UTSO Yönetim Kurulu Başkanı S. Selim Kandemir, darbe girişiminin hiçbir zaman kabul edilemeyeceğini belirtti. Özellikle son zamanlarda her zamankinden daha fazla birlik ve beraberliğe ihtiyaç olduğunu belirten Kandemir, Uşak Ticaret ve Sanayi Odası'nın her zaman demokrasiye ve milli iradeye sahip çıkacağının altını çizdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.07.28 22:03