Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Konya'da düzenlenen Uluslararası Hukukçular Birliği Konya Buluşması Toplantısı'na katıldı.
Toplantının çıkışında gazetecilerin sorularını yanıtlayan Davutoğlu, Halep'teki çatışmaların çok şiddetlendiğini söyledi.
Halep'in bombardıman altında olduğunu ifade eden Davutoğlu, ''Bu konuda bugün BM Genel Sekreteri'yle bir görüşme yapmayı planlıyorum'' diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2012.07.28 15:15