PTT 1. Lig'de haftayı boş geçen 12 takımdan 8'i bir sonraki hafta puan kaybetti.
Daha önce PTT 1. Lig'e katılımı dondurulan ve bu yıl lige kabul edilen Ankaraspor nedeniyle bu sezon 38 hafta oynanacak ligde, her hafta bir takım maç yapmıyor.
Lig fikstürünün yetişmesi için bazı müsabakaların hafta içinde oynandığı ligde şimdiye kadar haftayı maç yapmadan geçiren 12 ekipten 8'i bir sonraki maçta puan kaybı yaşadı. Bu 12 takım bay takım olarak geçirdikleri haftadan sonra oynadıkları maçlarda 4 galibiyet, 4 beraberlik ve 4 yenilgi aldı.
İstanbul Büyükşehir Belediyespor, Karşıyaka, Manisaspor ve Orduspor verdikleri aradan sonra oynadıkları karşılaşmaları kayıpsız geçerken, Boluspor, Gaziantep Büyükşehir Belediyespor, Samsunspor ve Mersin İdmanyurdu sahadan beraberlikle ayrıldı. 1461 Trabzon, Balıkesirspor, Kahramanmaraşspor ve Bucaspor ise verdikleri aradan sonra haftayı puansız geçtiler.
PTT 1. Lig'de 13. hafta hariç haftayı maç yapmadan geçiren ekiplerin bir sonraki müsabakada aldığı sonuçlar şöyle:
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.19 15:27