Doktorların geçen hafta MS teşhisi koyduğu Serdar Ortaç'ın tedavi gördüğü hastaneden iyi haber verdi.
Doktorların geçen hafta MS teşhisi koyduğu Serdar Ortaç'ın tedavi gördüğü hastaneden iyi haber verdi. Sosyal medyadan aldığı olumsuz tweet'lere cevaplarıyla gündeme gelen Ortaç, "Çok daha iyiyim. 'Haftaya konser bile yapsın' diyor doktorlar" yazdı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2014.06.30 07:18