Türkiye Güreş Federasyonu (TGF), Sivas'ın ardından İstanbul, Muğla, Ordu ve Ankara'da yeni güreş liseleri açacak.
Federasyondan yapılan açıklamada, altyapı çalışmalarına büyük önem veren Türkiye Güreş Federasyonunun yeni güreş liselerinin açılması için yoğun çaba sarfettiği bildirildi.
Açıklamada, İstanbul, Ankara, Muğla ve Ordu'da imam hatip güreş liselerinin yakın zamanda hizmete sunulacağı belirtildi.
Güreş liseleri konusunda çok ciddi çalışmalar yaptıklarını belirten TGF Başkanı Musa Aydın, "Bu proje Türk güreşinin altyapısı adına devrim niteliğinde. Amacımız güreş liselerinin sayısını artırmak" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.08.15 13:02