Güney Kore Birleşme Bakanlığı, 15 Ekim Pazartesi günü Kuzey Kore tarafı ile üst düzey görüşmeler yapacaklarını açıkladı.
Kore Tarafsız Bölgesi'nde gerçekleştirilecek görüşmeler kapsamında Pyongyang tarafıyla yapılan anlaşmanın uygulanması ve halihazırda görüşülen konuların bir takvime bağlanması ele alınacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2018.10.12 11:07