Karadeniz ekibi, 3 futbolcusunun Covid-19 testlerinin pozitif çıktığını açıkladı.
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Bursaspor'un pazartesi akşamı Karadeniz'de karşılaşacağı Giresunspor'dan Covid-19 açıklaması geldi.
Yeşil-beyazlı ekip, 3 futbolcusunun Covid-19 testlerinin pozitif çıktığını açıkladı.
Giresunspor'un açıklaması şöyle:
"Kulübümüz tarafından Bursaspor maçına yönelik yapılan rutin Covid-19 testlerinde 3 oyuncumuzun test sonucu pozitif çıkmıştır. Test sonucu pozitif çıkan futbolcularımız izalasyona alınıp tedavileri başlamıştır. Kamuoyuna saygıyla duyururuz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2021.02.07 14:35