Giresunspor'da hedef ilk yarıyı üst sıralarda tamamlamak...
Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Giresunspor'un teknik direktörü Mehmet Birinci, ligin ilk yarısının son haftasında deplasmanda Yeni Malatyaspor ile karşılaşacaklarını hatırlattı.
Birinci, "Yeni Malatyaspor maçını kazanarak ligin ilk yarısını galibiyetle tamamlamak istiyoruz" dedi.
Ligde play-off mücadelesi verdiklerini, Malatya'ya kazanmak için gideceklerini dile getiren Birinci şunları kaydetti:
"Üst sıralardan kopmamamız gerekiyor. Onun için de Yeni Malatyaspor maçını mutlak kazanmak zorundayız. Malatya'dan 3 puanla dönersek ligdeki konumumuz için çok iyi olacak, play-off için en büyük adaylarından biri oluruz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.18 12:10