Süper Lig'in 6. hafta mücadelesinde SAİ K. Erciyesspor ile karşılaşacak olan Gençlerbirliği, günü sabah yaptığı hafif antrenmanla tamamladı.
Isınma koşusuyla başlayan çalışmada oyuncular daha sonra 5'e 2 top kapma oyununa geçti. Son olarak açma-germe hareketleriyle antrenman son buldu.
Başkent ekibi, yarın maç hazırlıklarına saat 16:30'da yapacağı tek çalışmayla devam edecek
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.10.17 14:44