Adana'da trene binen bir kadının cüzdanını çaldığı iddia edilen 2 kişi güvenlik kamerası kayıtlarının incelenmesi sonucu yakalandı.
Merkez Seyhan İlçesi meydana gelen olayda, iddiaya göre iki kişi, Mersin'e gitmek üzere bilet alan 29 yaşındaki genç kadını takip etti. Genç kadın, trene bindiği sırada hırsızlık şüphelileri oyalama taktiğiyle çantasından cüzdanını çalıp uzaklaştı. Kısa süre sonra içinde 200 dolar, 100 lira para ile kimliği ve kredi kartları olan cüzdanının çalındığını fark eden kadın, polise ihbarda bulundu. Güvenlik kamerası kayıtlarını inceleyen polisler, çeşitli suçlardan kaydı bulunan şüphelilerin kimliğini saptadı. Polisler, olayın şüphelisi olarak zanlıları yakaladı. Sorgularında suçlamayı kabul eden şüpheliler adliyeye sevk edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2012.09.07 06:57