Gemlik Belediyesi tarafından düzenlenen Dünya Engelliler Günü Engelli Şenliği, Gemlik Atatürk Kapalı Spor Salonunda gerçekleştirildi.
Etkinliğe Gemlik Kaymakamı Cahit Işık, Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, Gemlik İlçe Emniyet Müdürü Erol Gülen, Gemlik Milli Eğitim Şube Müdürü Mehmet Ercümen ve engelli aileleri katıldı.Emircan, Özel Türe ve Sevgi Bilgi Bahçesi Rehabilitasyon okullarının ayrı ayrı gösteri yaptığı şenlikte, engelli çocuklar tarafından yapılan el işi çalışmaları ve resimler de sergilendi. Engelliler tarafından yapılan etkinlikler izleyicilerin ilgisini kazanırken, engelli çocuklar da keyifli zaman geçirdiler.
Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, ''Engelli evlatlarımıza, engelsiz bir hayat sunmak bizlerin görevidir. Bundan sonraki süreçte engelli okullarının düzenleyeceği tüm etkinlikler Belediye tarafından desteklenecektir'' dedi. 3 Aralık Dünya Özürlüler Günü Kapsamında organize edilen şenlikler gün boyu devam etti. Şenlikler sonrasında yapılacak tüm sportif ve sosyal etkinliklerin de Gemlik Belediyesi tarafından destekleneceği bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.12.03 14:53