Fatih Terim oyuncularını toplayıp Gaziantepspor deplasmanına dikkat çekti.
Cimbom'da sezonun sonuna yaklaşılırken 'Fatih Terim kanunları' Florya'yı sarmış durumda... Sarı-Kırmızılılar'ın hocası oyuncularıyla her an ilgilenirken onları uyarmayı da ihmal etmiyor. Terim, bitime 4 hafta kala 7 puanlık farkın büyük avantaj olduğunu ama önlerindeki G.Antep maçını kazanamamaları halinde bunun hiçbir önemi olmadığını ifade etti. Öğrencilerini idman öncesi etrafında toplayan tecrübeli çalıştırıcı "Sıcakta soğukta, yağmurda çamurda oynadınız buraya kadar geldiniz. Avantaj avcumuzun içinde. Önümüzdeki 4 maçtan 6 puan çıkarırsak şampiyon oluruz. Ama geleceği düşünmeyin. G.Antep maçını alırsak çok rahatlarız. Rakibimizin de direnci büyük ölçüde kırılır. Motivasyonunuzu yüksek tutun. Şampiyon olduktan sonra zaten herkes kutlayacak" dedi.
'Hiç kopmayın'
G.Antep'in ikinci yarıda en iyi futbol oynayan takımlardan biri olduğunu vurgulayan Terim, maçı çabuk çözmeleri gerektiğini de belirtti. Başarılı teknik adam "Oyundan 1 saniye bile kopmayın. Erken gol atarsak rakibin oyun düzeni tamamen bozulur. Bu da işimize gelir. 90 dakika ciddi oynayıp mutlaka 3 puanı almalıyız" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.26 10:36